آخرین خبر/ جمعه‌ها فرصت خوبی برای تماشای یک فیلم جدید یا شروع یک سریال جذاب است. پس بدون هیچ مقدمه‌ای با بسته پیشنهادی ما برای آخر هفته همراه باشید چون برای هر سلیقه‌ای یک پیشنهاد داریم:

قاتل تمام عیار| برای طرفدار کمدی اکشن‌ها

«قاتل تمام عیار» یک کمدی اکشن جالب درباره کسی است که در شب هالوین دختران 16 ساله را به قتل رسانده و بعد سال‌ها برگشته تا آخرین شکارش را کامل کند، در عین بین دختر جوان و بامزه‌ای به گذشته برمی‌گردد تا جلوی این قتل‌ها را بگیرد. این فیلم داستانی معمایی و موقعیت‌هایی کمدی دارد.

>>> برای تماشا با دوبله اختصاصی کلیک کنید

سقوط خاندان آشر| برای طرفداران مینی‌سریال‌های معمایی

«سقوط خاندان آشر» براساس یک رمان معروف و پرفروش ساخته شده و مینی‌سریالی معمایی و ترسناک است که به ماجرای قتل سریالی و مرموز فرزندان یک میلیاردر معروف توسط زنی عجیب می‌پردازد. این مینی سریال که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد مرموز و نفس‌گیر است.  

>>> برای تماشای مینی‌سریال با دوبله اختصاصی کلیک کنید

اره 10 | برای کسانی‌که ژانر اسلشر دوست دارند

جیگساو قاتلی زنجیره‌ای که یک مهندس مکانیک خوش فکر بوده با تله‌های ترسناک آدم‌های خطاکار را مجازات می‌کند و این‌بار برای انتقام از گروهی که با جان بیماران سرطانی بازی می‌کنند بازگشته. فیلم خشونت محض و هوشمندانه‌ای دارد.

>>> برای تماشای فیلم با دوبله اختصاصی کلیک کنید

سوداگران درد| برای طرفداران فیلم‌های اجتماعی

فیلم براساس واقعیت است و داستان یک شرکت تولید داروهای بیماران سرطانی است که داورهایی اعتیادآور تولید می‌کند و با رشوه دادن به دکترها آن‌ها را ترغیب می‌کند که دوزهای بالایی تجویز کنند که می‌تواند باعث مرگ مردم شود. فیلمی تکان‌دهنده با حضور هنرپیشه‌هایی معروف مثل اندی گارسیا و امیلی بلانت.

>>> برای تماشای فیلم با دوبله اختصاصی کلیک کنید

جن‌زدگی در ونیز| برای طرفداران فیلم‌های معمایی

بازگشت هرکول پوآرو کارآگاه معروف با یک پرونده شگفت‌انگیز، ترسناک و ماورایی که لایه‌های شگفت‌انگیزی دارد و پایانی بی‌نهایت غافلگیرکننده و خاص.

>>> برای تماشای فیلم با دوبله اختصاصی کلیک کنید

 

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar